اس ام اس تیکه دار
اس ام اس تیکه دار

من به عکس تو دست میکشم...

تو بـه عکس من...

دست میکشی از من...


*
  * * * * * * * * * * * * * * * *

یـــک وقـــت اشتبـــاهـــی مـــرا از خـــاطــــرت پـــاک نکنــی ؟!

هــر وقـــت پـــاک کــن دستـــت بـــود

بـگــــو

از روی کاغـــــذت بـــــروم کنـــار ...!


*
  * * * * * * * * * * * * * * * *


می گــویند: دنیــــا بی وفــاســت؛

امـــا..... قدرش را بدانید!

مـن دنیــــای بـی وفــاتری هــــــــم داشتـــــه ام !!

*  * * * * * * * * * * * * * * * *


از دسته گلی كه به آب دادی
تا به دستم برسد،
ممنونم!

*  * * * * * * * * * * * * * * * *


خوب که فکر می کنم
می بینم گاهی یک شکلات ِ مغزدار
بیشتر میچسبد
تـــــا
عاشقانه های این عاشق های تو خالی !


*  * * * * * * * * * * * * * * * *


من خودم را به تو تقدیم کردم و تو مرا به هیچ فروختی …
چه معامله ی پایاپایی …

*  * * * * * * * * * * * * * * * *

بعضیا کاری باهات میکنن که یادآوری تمام لطف هایی که در حقشون کردی …
به شدت از خودت متنفرت میکنن !

*  * * * * * * * * * * * * * * * *

هــــی فلانـــــــــــــــــــــــــــــی…
عاشقـــــــانه های مــــرا بـــه خـــــودت نگیـــــر،
مخـــــاطب مــــن، معشـــــوقـــه ایــست کـــه وجـــودش را به دنیـــــایی نمیـــــدهــــم…

*  * * * * * * * * * * * * * * * *


این جماعت می گفتن
اشک هایت را
خرج رفتنش نکن
راست می گفتن
بی من
تو
مفت هم نمی ارزی


*  * * * * * * * * * * * * * * * *

بزرگترین اشتباه ما این است که :
گاهی‌ آدم‌ها رو ؛
بسیار طولانی تر از چیزی که لیاقتش را دارند ،
در زندگی‌مان نگاه می‌داریم …

*  * * * * * * * * * * * * * * * *

وقتی چند تا کوتاه فکر
معنی محبت و دل سوزی رو
از عشق و علاقه تشخیص نمیدن
وضع بهتر از این نمیشه ..!

*  * * * * * * * * * * * * * * * *


دلت را خوش نکن به این “دوستت دارم”ها …
تمامشان تاریخ مصرف دارند …

*  * * * * * * * * * * * * * * * *

سهمیه هوای من هم برای تو …
برای نفس نفس زدن در آغوش او لازمت میشود !

*  * * * * * * * * * * * * * * * *


هـر چہ از دست میـرود بگذار بـرود …
چیـزی ڪہ بہ اِلتمـاس آلـوده باشد نمیخواهمـ …!

هـر چہ بـاشد حتی زنـدگی …! 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 1 آذر 1391برچسب:, ] [ 16:59 ] [ zahra ] [ ]

لینک باکس