اس ام اس شکلک دار
اس ام اس شکلک دار

 

0 0
\|/\|/
\/\/

دستاتو سفت گرفتم که یهو گمت نکم آخه بی تو من تنهام
 


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 


O,, 
I”



 

….,O
 
L”       

 

O
 

I
 



 

,…./”””;|O 


تعجب نکن دارم نماز شکر میخونم چون تورو دارم.
 


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *



. To
.
.
@
@_ @
@___ @
@@@@@@ZIZAMI
@_______ @
@_________ @


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 
 


1
.
2
.
3
تموم شد!

^^
 
((@@))
\ /
(**)

تو هم خوش عکسیا!!!!
 

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 
 

\@. . .
 
+ (
/@. . .
گوشیتو كج بگیر ، ببین از دوریت چی میكشم!


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 



10,20,30,40,50,60,70,80,90,100 
.

بیام ؟
 

.
 

کجا قایم شدی؟
 

.
 

آهان پیدات کردم
 

.+""+  .+""+.
 
+     injayi     +
 "+.            .+"
 "+ . +"


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 

/) /)
 
         @@ \_____/
         / /\    ____\   
        ¤¤     | | | |
                ^^^^

تو گوشیت جاداری چند روزی خرمو ببندی؟؟!!
 


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 


م♥
 

          ی♥

              ب♥

             و♥

          س♥

        م♥

 ت♥

ع:-*ز:-*ی:-*ز:-*م:-
 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 


~ ~ ~ ~ - ~ - . ~ ~
 

 ~ \O/ ~ . - ~ ~ ~

 ~ - ~ ~ . ~ ~ ~~

اینقدر از دوریت گریه کردم دارم تو اشکام غرق میشم.
 


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 


*   *     *  *
 

*       *
 

*          *
 

*      *    *
 

این قاصدکها رو فوت کردم تا بیان بهت بگن به یادتم.
 


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 


~ ~ ~ ~ - ~ - . ~ ~
 

 ~ \O/ ~ . - ~ ~ ~

 ~ - ~ ~ . ~ ~ ~~

اینقدر از دوریت گریه کردم دارم تو اشکام غرق میشم.  


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 1 آذر 1391برچسب:, ] [ 17:2 ] [ zahra ] [ ]

لینک باکس