من چه نقشی دارم اینجا...
من چه نقشی دارم اینجا...

 من چه نقشي دارم اينجا ، نقشه هست ، نقاش كو؟
صد هزار مجنون ميان پرده اند، صد هزار مجنون يكي ليلاش كو؟
وه چه اين تصويرها سر در گمند! چاكران بي شمار و نوكران بي حساب، آقاش كو؟
عاقبت شاگرد بازيگوش از كلاس درس بيرون مي شود.
در حياط مدرسه در تكا پو براي بازگشت، شاكي از آموزگار ، نا اميد از روزگار .
اي شما اي والدين بي خيال فراش كو؟
در ته يك كوچه اي در ميان جوي آب عابري غرق به خون، زخم تيغي بر كمر
ناله سر مي دهد: با شما هستم اي پاسبان نيمه مست، پس كجاست آن چاقوكش، اوباش كو؟
يك قدم آن دورتر، آفتابي داغتر، پرنورتر مردماني مهربان،
مردماني كه پر از عشق است لبخندشان در جانشان،
مردماني كه شكوهي جاودان دارند در ايمانشان.
دست هاشان را براي دوستي آورده اند. من چه نقشي دارم اينجا؟                    



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 6 آذر 1391برچسب:, ] [ 18:35 ] [ zahra ] [ ]

لینک باکس